|
|
| 2011-02-13 |
分類: 芯晴•趣事[2011] |
吾知點解
尼排成日都訓吾著
點算
咁搞法番學會好辛苦
今日
好晏先起身
一起身
就見到出面落緊雨
今日無出街
點解
一到番學既日子
天氣總係咁差
不過
有時天氣好都吾見得係一件好事
因為夏天一好天
就會好猛太陽
搞到我勁出汗
好吾舒服
冬天
又會好凍
想訓多陣
吾想起身
哈
好多要求-.-
[-完-]
|
| *P0ST`TIM3*:2011-02-13 03:38 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ]
|
« | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | ... | 210 | »
|
|