|
|
| 2011-02-10 |
分類: 芯晴•趣事[2011] |
前幾日
同左cherry去踩單車
踩到好累
再前幾日
同amy鬧反左
又絕交
話時話
同amy識左咁耐
都吾知係第幾次叫絕交lu
個頭佢姑姐問點解我地兩個已經吾同school都可以咁friend
尼頭就絕左交
雖然
之前試過n次
絕完交之後好番
however
今次
我覺得m0咩機會
會再好番lu
because
同以前吾同既係
1.以前讀同一間小學,
而家讀吾同中學
2.以前只要佢一吾同我玩,我實悶到抽筋
而家佢date親我,我都吾得閒
3.以前我同佢表姐熟個時,佢表姐都會幫手勸交
而家m0咩可能
.............................
諗番起
之前amy問我
''我地會吾會一世都係好朋友?''
而我答''會''
係錯架
因為
世上真係m0絕對架
but
anyway
都希望大家
''友誼永固''
[-完-]
|
| *P0ST`TIM3*:2011-02-10 05:28 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ]
|
« | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | ... | 210 | »
|
|