|
|
| 2010-12-29 |
分類: 芯晴•趣事[2010] |
t0day
同左cherry & man man玩
first
去左北江
買左好多野食
食完之後
man man話出得街
咪叫埋佢去北江lo
點知
佢又去左頌富
仲要行過來
等到我die咁滯
之後佢buy左1球ice-cream之後
就去左我h0m3`樓下個park玩
玩左一陣鐵人man man就好頹
去左wellc0m3買野食同野飲
跟住就去左玩''sir滑梯''-.-
係咁撞人
超好玩
跟住man man又話飲晒d野
要去多次wellc0m3
咁我同cherry就跟蹤佢
超累
最尾
返歸遲過老豆
比老豆鬧
T3T
聽日就係啦.好期待呀!
[-完-]
|
| *P0ST`TIM3*:2010-12-29 08:49 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ]
|
« | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | ... | 210 | »
|
|