|
|
| 2010-12-26 |
分類: 芯晴•趣事[2010] |
t0day
原本plan好左去winter美食節
點知
老豆話吾想去
就無得去
sad
晏晝
凡左頌富買左本書
叫
<<喂呀,你明白我嗎?>>
係[君比]作嫁
講港孩既
幾好睇嫁
buy完書之後
去左[日出茶太]
買左杯
苿香奶綠(加細珍珠&走冰)
好好飲
飲到停吾到口aR

到左20:00我會睇笑笑小電影
希望會笑到我嫁吾到口la
再到21:00就會睇王祖藍演野會
應該會幾好睇呱-3-
好想快d到30號呀!
距離30號.仲有4日
[-完-]
|
| *P0ST`TIM3*:2010-12-26 07:42 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ]
|
« | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | ... | 210 | »
|
|