|
|
| 2010-11-06 |
分類: 芯晴•趣事[2010] |
well
又係n年後再上既day
呢排真係好busy
because
日日都有many功課
XD
做h0m3w0rk
都吾夠 t!m3
仲邊有t!m3
打q00za
-3-
基本上我仲未做晒功課
而家病緊
m0咩芯機做功課
聽日要hardworking la
            
呢排U.T.完
派緊卷
仲差中史未派
最早派既係G30G
成績0K
都有85.5分嫁
總分100分
0K嫁
跟住就派左I.S.
成績麻麻
得77分咋
然後既HIST仲BAD
得69分
仲有MATH
有35分
總分係40分
跟住就係英文
有82分
總分100分
最後係中文
就係66分
唉仲差成咁-.-
[-完-]
|
| *P0ST`TIM3*:2010-11-06 11:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
|
« | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | ... | 210 | »
|
|