|
|
| 2010-10-22 |
分類: 芯晴•趣事[2010] |
.v.
話說又係10年一次打bl0G既day la
就來統測la
功課都未有減
多到羊咩咩咁XD
琴日買左隻錶
買完吾識較鬧鐘-v-
9/10去左海洋公園尼
第一次自己同d fd去
玩得超激
滑浪飛船比之前玩過個幾次激左d
之前玩完m0濕身個次有
10/10又去左行山
行到就die
11/10仲要跑步tim
跑完之後
老師話我跑得好慢>3<
13/10仲勁
同之前一樣都係run左7個圈
但係之前跑27分
今次跑左30分
我覺得最勁既係
人地就愈跑愈快
我就愈跑愈慢
問您die未
XD
跑到步都痛埋
唉
欠功課既次數愈尼愈多
die得
.0.
[完]
|
| *P0ST`TIM3*:2010-10-22 01:39 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ]
|
« | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | ... | 210 | »
|
|