|
|
| 悶 |
分類: 芯晴•趣事[2010] |
幾日無寫野-.-
^太懶la ^
無計la
又無野做
又悶w0w
攪到m0晒心機寫
今日有人同我出出街買左張戲菲
打算聽日睇翡翠明珠
淨係睇預告都知一定好好笑(.v.)
一陣就做施公大結局
上次我係個blog到罵人
點知咁快又好番
m0計
我太好人la xD
嘔

ha
玩緊happy baby
一陣做完施公再打^^
待續...
|
| *P0ST`TIM3*:2010-08-07 08:06 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ]
|
« | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | ... | 210 | »
|
|