|
|
| 2010-08-26 |
分類: 芯晴•趣事[2010] |
今日元中有個中一座談會
原本諗住只係聽到11:30
點知到到12:30先至放人
係班老師發UP瘋既期間
我好想訓覺覺豬
但係又驚比人鬧
唉
終於係放人個陣
我出左門口
見到有4個未接來電
都係AMY
BECAUSE我話一放學就會去圖書館做H0M3WORK
仲有一個SMS
話
xx靜正死賤格吾聽我電話
我勁嬲lo
同講解釋佢又吾信
算
咁我咪吾理佢lo
之後佢又send個sms來
話
同我來銀座 宜家
wa我超火lo
佢當我係咩呀
佢要我去我就去呀
咁我咪同佢講
我吾會去lo~我係死賤格~死賤格講野吾使講口齒嫁
個feel超正
yahoo
|
| *P0ST`TIM3*:2010-08-26 01:40 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ]
|
« | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | ... | 210 | »
|
|