|
|
| 0cean Park一日遊 |
分類: 芯晴•趣事[2010] |
嗯
今日一定有好多野打aR
因為我今日同Man Man & Cherry去0cean Park玩左好多野lo
首先
係大樹灣入左0cean Park
跟住第一樣玩既
係越礦飛車
玩左成3次咁多呀
第1次
我係咁叫''aR!!!!!!''
第2 & 3次
我都m0叫到
開始吾係好驚lu
第二樣玩既
係翻天飛鷹
我覺得吾係幾好玩lo
但係都玩左好幾次
玩到頭都暈埋
第三樣玩既
係極速之旅
即係所謂既跳樓機
玩左2次
第1次
架跳樓機
淨係升到一半
就沖左落黎
雖然好驚但係我知到仲未玩到最盡就同Cherry拉埋Man Man去玩
原本Man Man吾敢玩嫁
不過
聽我同Cherry講只係升到一半
就試下玩
點知
我第2次玩個時
竟然升到最高
之後先沖落黎
嚇到我半死
跟住Man Man
話我同Cherry騙佢
但係之前明明吾係咁嫁嘛
我點知w0w
跟住
第四樣玩既
係瘋狂過山車
玩左3次
第1次擺吾到最尾個個位
不過都好好玩
第2次擺到la
重好玩
不過個頭撞到好痛lo-3-
第3次都好好玩
但係m0叫過
已經吾驚lu
第五樣玩既
係飛天鞦韆
好free好舒服^v^
之後去左海洋館睇fish.fish
跟住
第六樣玩既
係翻天覆地
係新Game黎架
好㊣aR!
我足足玩左4次aR
首先
佢會好似沖天搖擺船2邊搖
之後會越fing越高
最後就會360度倒轉嫁la
聽住係倒轉aR
1共會倒轉3次
仲有2次都係會轉到一半
好好玩呀
原本0cean Park有九個機動遊戲
但係第九個沖天搖擺船
即海盜船
雖然吾係好激
但係好好玩
最後5點半到
我就同佢地搭車返歸lu
係咁轉車
累到咩咁
返到去諗住同Cherry & Man Man一齊食吉野家la
點知Cherry就因為吾見左銀包
佢阿媽吾比
就m0得一齊食la
跟住我就因為吉野家m0位
所以買左外賣
不過Man Man就因為買左先知m0位
就同2位三吾識七既令女姐姐一齊搭枱la
返到歸
大既10:00鐘到
Cherry同Man Man都訓左lu
[-完-]
|
| *P0ST`TIM3*:2010-12-30 11:18 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ]
|
« | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | ... | 210 | »
|
|