|
|
| 2010-12-28 |
分類: 芯晴•趣事[2010] |
今日終於去左整回鄉証lu
去左好耐
但係聽日就free晒la
今日我覺得好悶lo>3<
今日又m0咩做la
係中旅社坐左一日
之後就去左屯門市廣場同時代廣場
食左杯ice-cream
係PPG食
呀爸又見到佢個fd
原來佢個fd開珠寶店嫁
好有米aR
[-完-]
|
| *P0ST`TIM3*:2010-12-28 07:07 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ]
|
« | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | ... | 210 | »
|
|