|
|
| 聖誕快樂 |
分類: 芯晴•趣事[2010] |
Merry Christmas!.
又到左一年一度既聖誕節lu.
系尼個咁熱鬧既日子竟然咁c0ld.
吾應該la.
但係我就m0咩好做.
只係覺得每年一到尼個日子.
就會好快到年尾.
好快就要接受新既開始.
以前從來吾會覺得時間係過得咁快嫁.
從幼稚園.
到小學.
再升上中學.
時間好似一眨眼就過去咁.
系咁快樂既日子.
忽然多左好多感慨.
系聖誕前既日子.
會好期待Christmas既來臨.
之前會做好多慶祝既事.
但係...
到左聖誕正日.
竟然m0預期中咁興奮.
反而仲比聖誕前寂寞.
聖誕前就狂出街玩.
聖誕正日.
就只可以留番係h0m3發呆.
就好似我既一幅banner咁講[愛.回想]
-3-
[-完-]
|
| *P0ST`TIM3*:2010-12-25 04:31 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ]
|
« | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | ... | 210 | »
|
|