|
|
| 2010-12-31 |
分類: 芯晴•趣事[2010] |
今日
訓到好晏
之後玩左一陣電腦
就落左樓接森仔上樓
跟住就同森仔&奀奀皮去park玩左陣
就同佢地上樓傾專題
雖然話就話傾專題
但係其實就係玩,玩同埋玩
跟住又同佢地去左park玩
之後
去左日出茶太
買苿香奶綠加細珠走冰
好好飲
跟住就返左歸la
仲有幾個鐘就2011年la
倒數完之後我一定要打blog
嗯
有m0人陪我一齊倒數aR?
[-完-]
|
| *P0ST`TIM3*:2010-12-31 08:17 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ]
|
« | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | ... | 210 | »
|
|