好耐冇打日記la..
俾YoYo罵死..
21號果日去Ocean Park
好驚...
驚到唔敢再講....
不過我地果日影果D貼紙相...
係我影左禁多次入面,
影得最靚既一次..
今日林念恩冇返..
話發燒wo...
都唔知係唔係嫁...
今日臨急臨忙禁整Fashion Show D 野...
平時又唔整,
臨到最尾果日先黎整,
真係煩..
最衰都係何B,
依樣又話唔得,
果樣又話唔得....
不過佢真係好得意..
YoYo都係禁講...
佢擺D pos 好正...