今日反學既感覺很差.
由其上英文堂.
我英文程度系零,
但佢教D一程度既野比我.
又無得解中文,
攪到我真系完全聽吾明佢講咩!
唉! 英文太差,我都吾想!
要努力.
現在始終比不想LSC!
光仔,牙輝,家姐,神父,牙泰,彤彤,daisy,kolen,tsz Sir,加菲,昌業..
ohmygod!
5A,LSC! 我真系好掛住你地呀! T^T





530放學,
反屋企溫左陣書,
8點幾同老豆出大家樂食飯.
10點再出體育館train陣舞,
吾該曬牙羊帶我=)
開學了! 可以train舞既時間少了很多!
令我感到愈來愈迷茫!
只好辛苦辛苦,努力努力!
讀書+跳舞,任何一樣我都吾可以放棄!
|