今日起身..都成11點幾
第一時間開電腦∼哈哈..
跟住就去刷牙洗面..刷完牙就去整…面…食
食飽飽之後就玩左陣電腦//
跟住當然到努力既時候喇..
做功課
由1點做到兩點幾都係做得個1樣==
因為係中文作文..所以我特別努力既∼kaka..
做完功課..好啦∼3點幾喇//
落去同瑜打波..
打左一陣..大雄(牙成)同叮噹(牙濤)突然黎左..
雖然佢地黎左..但係唔係打波∼而係坐
個時我好無奈@o@?
過左一陣之後佢地兩個都打返波..
打打下就變左踢踢下//真係傻
佢地兩個同班細老踢波..愈睇愈攪笑>3<好開心
5:30∼牙瑜走左..但係曉樂黎左//總算有人陪
跟住我地4個一起打排球..
跟住又彈左個肥仔出黎..個肥仔真係可愛到爆>v<
可愛到講粗口..勁!
今日真係有好多攪笑死發生∼thanks!^^
|