按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 4 月 10 日  星期日   陰天


掃興.. 呆滯  

今日起身都11點幾...

跟住食野..食完野就玩電腦..

個時我見到牙瑜on左..

咪同佢傾計囉..

傾傾下佢話唔想入靈風..

我咪問佢點解囉..

佢話唔知..

咁我咪講:唉..我冇野好講!入唔入係你自由..我無權理!算數..

我咁講..之後佢就鬧我話:冇野講就唔好講啦!白痴嫁你!無啦啦話冇野講!低b..

佢竟然咁同我講野..知唔知我有幾難受呀..//

我做錯左d咩野..點解你要咁話我呀

你知唔知我有幾hurt..

唉..

之後打比cookie落去鬼公玩//

牙鹿同dog dog都係到..

後未家成同多啦a夢都黎左..

同多啦a夢打波..都唔係打波∼係執波..超..不過都冇所謂啦..

當我地玩得好開心個時..

有個8婆報串..

報個滑梯k左..

個時家成同多啦a夢去左買野食..

佢地返黎之後..我叫佢地返大元避一避..

跟住我同牙鹿佢地傾計..

係到傾返呢單野..

喔喔..愈傾愈驚..//

希望冇事啦..

過多幾日睇下點先囉..><””

跟住我就返左屋企lu..

發表時間:2005-04-10 06:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片