今日起身都11點幾...
跟住食野..食完野就玩電腦..
個時我見到牙瑜on左..
咪同佢傾計囉..
傾傾下佢話唔想入靈風..
我咪問佢點解囉..
佢話唔知..
咁我咪講:唉..我冇野好講!入唔入係你自由..我無權理!算數..
我咁講..之後佢就鬧我話:冇野講就唔好講啦!白痴嫁你!無啦啦話冇野講!低b..
佢竟然咁同我講野..知唔知我有幾難受呀..//
我做錯左d咩野..點解你要咁話我呀

你知唔知我有幾hurt..
唉..
之後打比cookie落去鬼公玩//
牙鹿同dog dog都係到..
後未家成同多啦a夢都黎左..
同多啦a夢打波..都唔係打波∼係執波..超..不過都冇所謂啦..
當我地玩得好開心個時..
有個8婆報串..
報個滑梯k左..
個時家成同多啦a夢去左買野食..
佢地返黎之後..我叫佢地返大元避一避..
跟住我同牙鹿佢地傾計..
係到傾返呢單野..
喔喔..愈傾愈驚..//
希望冇事啦..
過多幾日睇下點先囉..><””
跟住我就返左屋企lu..
|