今日起身返學..
科學堂要整水晶..
個時我自己就係到諗:既然自己都可以整到水晶出黎..不如自己攞去賣//厄人錢∼哈哈..
可惜..係唔會實現既∼kaka//
lunch諗住去玩(唔係打波)..
但係又要整壁報喎..唉∼整到冇得去玩..//
又唔夠時間..
整到我痴左線..
d男仔得小部份做野..
光個d整係係到玩//
lunch之後到生活教育..
今堂講網絡世界..
講d會係icq識到d咩壞人..
網絡世界有咩好野壞野..
今日都唔悶...ok咁啦//
之後放學..
諗住排球班際..但係個天落雨..所以要再等到下星期一先可以比賽..//
咁樣仲好..主席可以出場//因為佢今日要去籃球賽..所以出唔到場..可彩落雨啫!kaka..
之後去公園坐左陣..就返屋企lu//
而我所指既唔開心..我真係勁hurt..

|