按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 4 月 14 日  星期四   晴天


開心呀.. 愉快  

今日起身返學..

哇..起身個時勁累呀//

可能因為我感冒啦..好辛苦呀..><””

返到學校第一堂係普通話..

我唔上堂..又寫信..//

野明好似當咩都睇唔到咁//咁我咪寫寫寫囉..

野明真係好人嫁喇..哈哈>v<

跟住兩堂英文..哇∼悶死喇..

悶悶悶..悶到小息//就到中文堂..

中文堂慧德上好開心呀..佢教得好好//

中文堂超攪笑..

上中文堂時有個男同學去爆石..佢出曬名叫”訓包”//

但係爆左好耐都未返黎..

於是老師叫我地班既DJ蘇梓垣去睇下佢攪咩鬼..

點知佢諗出門口個時..已經見到訓包返緊黎//

佢仲整住個屎忽..

跟住全班見到即刻大笑..笑到我死下死下//

跟住DJ同訓包講話:你係咪爆唔出呀..返黎個時仲整住個屎忽!?

哎呀..中文堂真係好攪野 ..好開心//

有時我地1c上堂都好開心嫁..

因為都好多攪笑人呀嗎..

到lunch同迪打波..仲有歌聽添//

d歌完本就好好聽既..

但係比個d人唱就唔好聽喇..

跟住又兩堂數學..==無奈//又悶死..

跟住放學..

放學坐係飯堂寫信..

寫完同家姐傾計..傾完就去抄功課//

抄完功課去鬼公揾牙琳同布甸..

跟住又上返靈風等牙熊..

咁岩見到家成係到自己一個踢波咁古單..咪同佢打波囉//

打打下..唔知做咩鬼..

個白痴低B無聊PF叫我地唔好打..

咁我地咪唔係個到打囉..

去左後花園打..又比野明見到//

咪去教會個邊野囉..

終於都冇比人捉喇=0=無奈..

打完之後..就返左屋企喇//

發表時間:2005-04-14 07:15 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片