今日起身返學..
哇..起身個時勁累呀//
可能因為我感冒啦..好辛苦呀..><””
返到學校第一堂係普通話..
我唔上堂..又寫信..//
野明好似當咩都睇唔到咁//咁我咪寫寫寫囉..
野明真係好人嫁喇..哈哈>v<
跟住兩堂英文..哇∼悶死喇..
悶悶悶..悶到小息//就到中文堂..
中文堂慧德上好開心呀..佢教得好好//
中文堂超攪笑..
上中文堂時有個男同學去爆石..佢出曬名叫”訓包”//
但係爆左好耐都未返黎..
於是老師叫我地班既DJ蘇梓垣去睇下佢攪咩鬼..
點知佢諗出門口個時..已經見到訓包返緊黎//
佢仲整住個屎忽..
跟住全班見到即刻大笑..笑到我死下死下//
跟住DJ同訓包講話:你係咪爆唔出呀..返黎個時仲整住個屎忽!?
哎呀..中文堂真係好攪野
..好開心//
有時我地1c上堂都好開心嫁..
因為都好多攪笑人呀嗎..
到lunch同迪打波..仲有歌聽添//
d歌完本就好好聽既..
但係比個d人唱就唔好聽喇..

跟住又兩堂數學..==無奈//又悶死..
跟住放學..
放學坐係飯堂寫信..
寫完同家姐傾計..傾完就去抄功課//
抄完功課去鬼公揾牙琳同布甸..
跟住又上返靈風等牙熊..
咁岩見到家成係到自己一個踢波咁古單..咪同佢打波囉//
打打下..唔知做咩鬼..
個白痴低B無聊PF叫我地唔好打..
咁我地咪唔係個到打囉..
去左後花園打..又比野明見到//
咪去教會個邊野囉..
終於都冇比人捉喇=0=無奈..
打完之後..就返左屋企喇//
|