今日起身返學..
過左小息到pe..
pe堂都幾開心嫁..但係......
我真係好憎佢呀..上堂個時成日都望住我地..
我真係唔想話佢..但係我真係頂佢唔信喇..
pe堂個時..開極都開唔到波..跟住仲要懶人搶佢波打..有冇攪錯呀..過份..
lunch個時打波..唔唔∼都幾開心..//
放左學之後..唉∼把鬼火..
個個係到嘈住去練波..因為聽日班際排球比賽呀嗎//
係到嘈去邊到打..
佢地係學校到嘈..咁鬼多人望住曬..我都覺得冇面!!
我都冇出聲..
好喇..到左喇...可以開始打波..//
林晉光同梁日行突然即刻走..//
個時我覺得佢好冇責任感嫁..
但係同佢icq完之後..就知佢咩原因要走..//
唉..做咩1c攪成咁..//
愈諗愈火..//
我真係好想轉班呀..唉∼
我地打緊波啦..
家政係黃公坐..
跟住cookie問琳借mp3..
家政見到..又叫cookie借mp3比佢..
借左之後..琳發睥死∼因為佢唔想嗎..cookie又冇問過琳..///
cookie又唔敢問家政攞返個mp3..
又話驚家政打琳..(我唔係指cookie..係指好多人)
真係無聊..都唔知驚d咩//
問佢攞返咪得囉..洗唔洗咁緊張呀..
今日成日又白痴又低b

|