按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 4 月 11 日  星期一   晴天


前所未有的一天.. 鬱悶  

今日起身返學..

過左小息到pe..

pe堂都幾開心嫁..但係......

我真係好憎佢呀..上堂個時成日都望住我地..

我真係唔想話佢..但係我真係頂佢唔信喇..

pe堂個時..開極都開唔到波..跟住仲要懶人搶佢波打..有冇攪錯呀..過份..

lunch個時打波..唔唔∼都幾開心..//

放左學之後..唉∼把鬼火..

個個係到嘈住去練波..因為聽日班際排球比賽呀嗎//

係到嘈去邊到打..

佢地係學校到嘈..咁鬼多人望住曬..我都覺得冇面!!

我都冇出聲..

好喇..到左喇...可以開始打波..//

林晉光同梁日行突然即刻走..//

個時我覺得佢好冇責任感嫁..

但係同佢icq完之後..就知佢咩原因要走..//

唉..做咩1c攪成咁..//

愈諗愈火..//

我真係好想轉班呀..唉∼

我地打緊波啦..

家政係黃公坐..

跟住cookie問琳借mp3..

家政見到..又叫cookie借mp3比佢..

借左之後..琳發睥死∼因為佢唔想嗎..cookie又冇問過琳..///

cookie又唔敢問家政攞返個mp3..

又話驚家政打琳..(我唔係指cookie..係指好多人)

真係無聊..都唔知驚d咩//

問佢攞返咪得囉..洗唔洗咁緊張呀..

今日成日又白痴又低b

發表時間:2005-04-11 09:51 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片