今日起身..又係差唔多12點先起身..懶訓豬∼kaka..
刷完牙洗完面..嗚嗚><又食…面…啦//見我次次食…面…就知我有幾慘啦..哈哈∼
食完野就做功課..
英文就自己做..math我屎到爆∼所以..係抄人既∼win!
今日都幾無聊吓..
做完功課都成4:30喇..
落去玩..//
陳文傑..華B..瑜..同瑤都係到!
我地係鬼公到傾計..愈傾愈攪笑∼哈哈>v<
但係佢地全部講個d都係dY野∼喔喔..整到我唔係幾想傾計..
但係佢地又講得攪笑∼..無計啦!
5:30返屋企..
呢一日..就係咁無聊咁過左lu..
|