今日好正常..冇咩特別事發生..//
但係謂一比我知道左一件事..
我班有個男同學比其他男同學批駁囉..
唉..我覺得佢真係好慘!!
佢都唔係好差啫..
我諗有d野可能我唔知啦..//
問到底..
今日好過隱..
慧德冇返..中文堂係到玩..//
勁開心..玩埋d無聊野!!但係真係勁好笑..笑到我出唔到聲∼哈哈>v<
lunch悶到我痴左線..//
又冇波打..
坐係小食部飲野同fd傾計..
勁爆無聊..>∼<無奈
放左學之後同曉樂佢一起打波..
熱到死..
整到我冇曬隱..返屋企lu!!