今日起身個時..都差唔多成12點..
我實在太夜訓喇..//kaka∼
刷完牙洗完面之後..唉∼無奈//又食…面…
但係都幾好味..哈哈//
食飽飽之後..就玩左陣電腦..
到左2點..去cookie屋企做功課∼做project..
呀..唔係∼係抄功課做project先岩..kaka∼
但係..做左唔夠一個鐘∼就落左去玩..
個時我心諗:咩我地唔係做project嫁咩??做咩無啦啦去玩既..不過都冇所謂啦∼kaka//
但係我問心有愧..真係…講一套做一套…喇..個心頂下頂下咁..但係又想去玩喎..唉//慘慘慘∼
最後都係落左去玩..//
原本係鬼公玩..跟住又去左黃公玩..跟住又轉去5人場玩..//
我地係個到打左陣波..突然之間彈左兩隻dog dog出黎..
一隻就勁大隻..大隻過一個人∼係一隻金毛尋犬..
另一隻就可愛到爆..成隻麼天使咁//
個個係到搶住抱佢地..kaka∼
7點幾喇..返屋企lu//
當我諗住去沖涼個時..黎左個電話..
跟住我老母聽電話..
原本係揾我..個時我頌未沖涼..但係我老母專燈cut線..
跟住我講話:你做咩事cut線呀..跟住我老母就話:男仔黎嫁∼唔好聽
個時佢咁同我講..我就黎想殺死佢..//
我個死人老母最憎就係我同d男仔玩..都唔知佢痴左邊條根//
男仔打黎又點..唔洗cut人線呀∼如果係緊要事咁點呀!?
我火爆到打野..我真係頂唔信啦∼點解我有個咁白痴既牙媽嫁..
唉........help!
呢一日真係好復習..喔喔><
|