按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 4 月 4 日  星期一   晴天


復習的一天..=.+  

今日起身個時..都差唔多成12點..

我實在太夜訓喇..//kaka∼

刷完牙洗完面之後..唉∼無奈//又食…面…

但係都幾好味..哈哈//

食飽飽之後..就玩左陣電腦..

到左2點..去cookie屋企做功課∼做project..

呀..唔係∼係抄功課做project先岩..kaka∼

但係..做左唔夠一個鐘∼就落左去玩..

個時我心諗:咩我地唔係做project嫁咩??做咩無啦啦去玩既..不過都冇所謂啦∼kaka//

但係我問心有愧..真係…講一套做一套…喇..個心頂下頂下咁..但係又想去玩喎..唉//慘慘慘∼

最後都係落左去玩..//

原本係鬼公玩..跟住又去左黃公玩..跟住又轉去5人場玩..//

我地係個到打左陣波..突然之間彈左兩隻dog dog出黎..

一隻就勁大隻..大隻過一個人∼係一隻金毛尋犬..

另一隻就可愛到爆..成隻麼天使咁//

個個係到搶住抱佢地..kaka∼

7點幾喇..返屋企lu//

當我諗住去沖涼個時..黎左個電話..

跟住我老母聽電話..

原本係揾我..個時我頌未沖涼..但係我老母專燈cut線..

跟住我講話:你做咩事cut線呀..跟住我老母就話:男仔黎嫁∼唔好聽

個時佢咁同我講..我就黎想殺死佢..//

我個死人老母最憎就係我同d男仔玩..都唔知佢痴左邊條根//

男仔打黎又點..唔洗cut人線呀∼如果係緊要事咁點呀!?

我火爆到打野..我真係頂唔信啦∼點解我有個咁白痴既牙媽嫁..

唉........help!

呢一日真係好復習..喔喔><

 

發表時間:2005-04-04 08:52 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片