按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 4 月 13 日  星期三   雨天


驚驚.. 不安  

今日起身返學..

頭兩堂係社工..

個時我係冇聽書..不停咁寫信//

寫寫寫..咁岩//兩堂寫左兩封..

有時寫寫下聽聽書咁..扮下野呀嗎..

跟住英文再小息..

過左小息之後就係中文..

完本上得好地地既..

但係我慢慢發覺..

當差唔多打鐘個時//我係發緊夢..

但係個時老師又講緊d功課喎..

可惜我又係到發夢..

整到返到屋企做功課時唔識做==

真係自己攞黎衰喇..><

唉..跟住個堂仲衰∼數學..

有人黎拍”亨昌集”..

唉∼我真係想死..

冇計啦..咪又得佢拍囉∼..

完本都覺得冇咩野既..

但係當佢成部機向住你個時..真係頂唔信嫁//

個時我冇講野//扮正經咁..(個時做緊分組活動呀嗎)

唉....如果要我睇返電視自己現成點//我都冇眼睇喇..

跟住放學..

放學個時仲衰//

係地下等家成..諗住佢比信我//

點知比個波踢中左..係踢中喎..

整到我成面沙..

仲痛到我喊..

個時踢中我個個人同我講:你冇事呀嗎∼我知你冇事嫁啦..(跟住就走左)

哇..幾冇品呀//踢中人唔講sorry不特只..仲要再踢..

係咪男仔黎嫁..

跟住我就走左喇..

發表時間:2005-04-13 08:15 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片