今日起身返學..
頭兩堂係社工..
個時我係冇聽書..不停咁寫信//
寫寫寫..咁岩//兩堂寫左兩封..
有時寫寫下聽聽書咁..扮下野呀嗎..
跟住英文再小息..
過左小息之後就係中文..
完本上得好地地既..
但係我慢慢發覺..
當差唔多打鐘個時//我係發緊夢..
但係個時老師又講緊d功課喎..
可惜我又係到發夢..
整到返到屋企做功課時唔識做==
真係自己攞黎衰喇..><
唉..跟住個堂仲衰∼數學..
有人黎拍”亨昌集”..
唉∼我真係想死..
冇計啦..咪又得佢拍囉∼..
完本都覺得冇咩野既..
但係當佢成部機向住你個時..真係頂唔信嫁//
個時我冇講野//扮正經咁..(個時做緊分組活動呀嗎)
唉....如果要我睇返電視自己現成點//我都冇眼睇喇..

跟住放學..
放學個時仲衰//
係地下等家成..諗住佢比信我//
點知比個波踢中左..係踢中喎..
整到我成面沙..
仲痛到我喊..
個時踢中我個個人同我講:你冇事呀嗎∼我知你冇事嫁啦..(跟住就走左)
哇..幾冇品呀//踢中人唔講sorry不特只..仲要再踢..
係咪男仔黎嫁..
跟住我就走左喇..
|