按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 4 月 8 日  星期五   陰天


開心死啦.. 驚訝  

今日一起身..哇∼個天既然落雨..真係衰!!!>3<

返到學校..有週會∼今次個週會都幾好睇∼又好笑喎..

總算唔洗悶>v<kaka..//

到左lunch..個天好左好多∼冇落雨..有太陽..同家成..布甸..c子..等等打波!

勁開心..家成做d動作∼整到我都唔洗打波..笑到我死..//

布甸仲攪野..一腳整到個波飛天..連佢對鞋都飛埋出黎..經典呀!哈哈..講笑啫!

但係真係好攪笑囉..哈哈

到左中文..死喇∼要小測呀..

我到未溫過書..//

諗住死緊..

但係老師突然同我地講∼小測個時可以打開書!!

哇..個時我地成班幾開心..幾好彩!

可惜..測個時∼題題都要你用爆個腦..難到嘔電..嗚嗚!><

算吧啦..最後都做唔曬!!!

放左學..完本要身體檢查!!

我扮唔記得左..去左玩∼打波!!

打打下..比我老豆揾到我..比佢鬧左一大餐..kaka∼

跟住我講大話..我唔記得左∼跟住就冇事喇∼哈哈..

但係可惜都係要去呢..

去到∼..等左成個鐘!!

好喇..到我個時∼比醫生睇一睇我揹隻..咁就走得!

你話係唔係洗我時間..激死!kaka..

 

 

發表時間:2005-04-08 06:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片