今日一起身..哇∼個天既然落雨..真係衰!!!>3<
返到學校..有週會∼今次個週會都幾好睇∼又好笑喎..
總算唔洗悶>v<kaka..//
到左lunch..個天好左好多∼冇落雨..有太陽..同家成..布甸..c子..等等打波!
勁開心..家成做d動作∼整到我都唔洗打波..笑到我死..//
布甸仲攪野..一腳整到個波飛天..連佢對鞋都飛埋出黎..經典呀!哈哈..講笑啫!
但係真係好攪笑囉..哈哈

到左中文..死喇∼要小測呀..
我到未溫過書..//
諗住死緊..
但係老師突然同我地講∼小測個時可以打開書!!
哇..個時我地成班幾開心..幾好彩!
可惜..測個時∼題題都要你用爆個腦..難到嘔電..嗚嗚!><
算吧啦..最後都做唔曬!!!
放左學..完本要身體檢查!!
我扮唔記得左..去左玩∼打波!!
打打下..比我老豆揾到我..比佢鬧左一大餐..kaka∼
跟住我講大話..我唔記得左∼跟住就冇事喇∼哈哈..
但係可惜都係要去呢..
去到∼..等左成個鐘!!
好喇..到我個時∼比醫生睇一睇我揹隻..咁就走得!
你話係唔係洗我時間..激死!kaka..
|