今日2點幾出左街打波..
跟住見到牙菁佢地..咪一起打波囉//
同d1E個d人比賽..又係玩25分//
哈哈..輸左!!!
輸得好慘..人地一開波就接唔到..
跟住無啦啦落雨喎..真係掃興//
咁我地咪係d樓下面有蓋車頭個到打..
停左雨就去左天台玩..
同d1E個班人玩..打波//
不知玩得幾開心..
但係1E班男仔打到牙菁佢地個排球生仔..
跟住咪叫佢地班男仔倍囉..
佢地又唔行倍喎..
咁咪攞左佢地個籃球做低價囉..
叫佢地倍返個波..要倍兩個喎!!
完本應該係男仔倍既..但係d女仔幫d男仔..
其實倍兩個會唔會過份左呢..一個咪得囉//
個時我已經叫牙菁佢地唔好叫佢地倍兩個..倍一個//但係佢地又唔行..
最終d男仔買左個新波比返牙菁佢地..
星期一d男仔又要比多個排球牙菁佢地..總共兩個//
跟住佢地就走左喇..
我就同牙菁佢地打左陣波又走左囉..//
|