今日10:30起左身..
跟住刷牙洗面..食野//
之後玩電腦..玩到1點落左去打波..
去富亨籃球場同牙菁佢地打波..
打到咁上下..
4點幾到個時..有一大班人踩場//
跟住我地就練back波..
練練下..見到牙瑜..
佢問我借波打..咪借左一個波比佢囉∼我地有兩個波..
跟住佢竟然同我張個波打左上去d屋頂到..
佢仲要我去同d管理員講..跟住我話:下..唔係呀嗎∼你打上去..要我去講?//
咁我就冇去到..佢就去左講!
過左一陣..佢就同我講話如果聽日攞到個波就打電話比我..
咁樣佢就走左喇..
唉..都唔知佢點既//
又話憎我..又問我借波..算點呀!!痴線..
練到咁上下//
就去鬼公同牙鹿佢地玩...
6:30喇..我同牙菁佢地打多陣就要走..
係個段期間超攪笑..
都唔知點講好..
總之今日好開心啦..

|