今日起身返學..
第一堂就係科學堂//
哇..我超累//又眼訓喎..
咁對眼盡量大開囉..忍呀..
逼住逼住咁聽書..但係都算有聽到書∼kaka//
跟住生活教育有兩堂..
完本都仲係好累既..但係唔知點解突然間醒神曬..win//哈哈..
小息啦..
就到math堂..係我最憎既一堂//
成堂係到玩人地個公仔..冇聽書..
突然間又有好好好小既小測喎..咁我地平時math堂會分組嫁嗎//
咁我地諗住通水..但係d數又簡單得制..123就做曬=0=第唔第撞d呀..
跟住PE堂考排球下手..
每人要打5球..我失左一球..
只係一球炸..我就好鬼緊張∼好火喇//
竟然會有一球失左..
明明諗住5球都開得到嫁嗎..但係失左一球喎..> <唉∼算啦
lunch同布甸打波..同馬靜文個d一起打//
打打下..家成比信我..
我咪即刻睇囉..
雖然佢冇講到d咩野令我唔開心..
但係個d野都係關於我d唔開心事..
我坐左係到睇..又放d音樂歌//一陣涼風吹埋黎..令我好大感足..
個時都唔知點咁..突然之間又開始唔係好掂喇個心情//嗚嗚..算吧啦><
ae堂..好累呀..冇心情上//但係都幾好玩..
放學個時即刻精神曬..
同牙菁個d去富亨籃球場個到打波..
跟住又去左鬼公同牙鹿佢地玩..
牙菁佢地個時又係到..
又有倉鼠玩..唔唔∼幾開心啦!

|