按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 4 月 19 日  星期二   晴天


OK咁啦.. 驚訝  

今日起身返學..

第一堂就係科學堂//

哇..我超累//又眼訓喎..

咁對眼盡量大開囉..忍呀..

逼住逼住咁聽書..但係都算有聽到書∼kaka//

跟住生活教育有兩堂..

完本都仲係好累既..但係唔知點解突然間醒神曬..win//哈哈..

小息啦..

就到math堂..係我最憎既一堂//

成堂係到玩人地個公仔..冇聽書..

突然間又有好好好小既小測喎..咁我地平時math堂會分組嫁嗎//

咁我地諗住通水..但係d數又簡單得制..123就做曬=0=第唔第撞d呀..

跟住PE堂考排球下手..

每人要打5球..我失左一球..

只係一球炸..我就好鬼緊張∼好火喇//

竟然會有一球失左..

明明諗住5球都開得到嫁嗎..但係失左一球喎..> <唉∼算啦

lunch同布甸打波..同馬靜文個d一起打//

打打下..家成比信我..

我咪即刻睇囉..

雖然佢冇講到d咩野令我唔開心..

但係個d野都係關於我d唔開心事..

我坐左係到睇..又放d音樂歌//一陣涼風吹埋黎..令我好大感足..

個時都唔知點咁..突然之間又開始唔係好掂喇個心情//嗚嗚..算吧啦><

ae堂..好累呀..冇心情上//但係都幾好玩..

放學個時即刻精神曬..

同牙菁個d去富亨籃球場個到打波..

跟住又去左鬼公同牙鹿佢地玩..

牙菁佢地個時又係到..

又有倉鼠玩..唔唔∼幾開心啦!

發表時間:2005-04-19 09:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片