今日一返去睇書..閱讀時間∼呵呵..本書好好睇呀..
之後社工堂啦..係到彩排因間去老人院d野..
哈哈//今堂好好玩呀∼又攪笑喎..kaka..
可惜呀..(黎詩)老師要走喇∼有d唔捨得佢添//嗚嗚><"”
之後英文啦..唉∼悶到你7彩..
小息去左食野啦..
之後中文堂..係到唱歌仔=0=家下中文堂定音樂堂先??
但係聽呢手歌都係為左d課文啫..
但係呢..我就冇聽到書//係到寫信∼唉..
電腦堂..諗住改返icq密碼嫁嗎..之前係學校玩icq//個密碼留左係到∼咪諗住改囉
但係個死人羅sir又係到..整到我改唔到..你好野呀羅sir..//
之後math∼哈哈..好野//唔洗上堂..只係做畫圖啫∼kaka..開心死//
好喇..食完lunch..要去老人院lu..
嘻嘻..好好玩呀//
哎呀..我做左咁多次主持..都算係今次做得最好嫁喇..開心死喇∼hehe..
今次係我第一次去老人院//真係好開心呀..我唔會忘記嫁..
之後放學..
唉∼都唔知做蚊鬼..一放左學就好唔開心喇//
諗左好多野..真係好煩惱呀∼喔喔..都係算吧啦!
|