按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 4 月 29 日  星期五   晴天


又開心又唔開心..@_@  

   今日一返去睇書..閱讀時間∼呵呵..本書好好睇呀..

         之後社工堂啦..係到彩排因間去老人院d野..

    哈哈//今堂好好玩呀∼又攪笑喎..kaka..

      可惜呀..(黎詩)老師要走喇∼有d唔捨得佢添//嗚嗚><"”

     之後英文啦..唉∼悶到你7彩..

       小息去左食野啦..

  之後中文堂..係到唱歌仔=0=家下中文堂定音樂堂先??

       但係聽呢手歌都係為左d課文啫..

  但係呢..我就冇聽到書//係到寫信∼唉..

      電腦堂..諗住改返icq密碼嫁嗎..之前係學校玩icq//個密碼留左係到∼咪諗住改囉

            但係個死人羅sir又係到..整到我改唔到..你好野呀羅sir..//

     之後math∼哈哈..好野//唔洗上堂..只係做畫圖啫∼kaka..開心死//

      好喇..食完lunch..要去老人院lu..

                嘻嘻..好好玩呀//

      哎呀..我做左咁多次主持..都算係今次做得最好嫁喇..開心死喇∼hehe..

       今次係我第一次去老人院//真係好開心呀..我唔會忘記嫁..

             之後放學..

       唉∼都唔知做蚊鬼..一放左學就好唔開心喇//

         諗左好多野..真係好煩惱呀∼喔喔..都係算吧啦!

發表時間:2005-04-29 07:29 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片