今日一返到學校..
先知道自己唔記得大社工探老人d野..
唉..個時好唔開心呀!驚累到佢地聽日冇得去..
之後諗住小息打電話比牙媽攞黎學校比我..
之後科學堂..好多人冇做功課..
好多人企曬起身..我有3條冇做//但係冇企起身喎..
之後蘇梓垣見到"芷"冇做到又唔企起身..就係到話佢..
跟住佢竟然喊..比人話兩句就喊..
如果比我..至多唔係好開心//唔洗喊咁勁呀???=0=
小息啦..跟住中文堂//
中文堂唔洗上堂..因為又有人黎拍野..
中文堂..變左數學堂..其實都唔算係數學堂既..只係想講返上數學堂既感受啫..
咁都要再拍多次..喔喔∼真煩!= =
之後lunch落左去睇個個咩咩咩蛋喎∼唔知咩黎嫁//
睇落又幾過引..哈哈∼
之後同牙魚傾下計咁囉..
生活教育堂..好開心呀!!玩遊戲..d男同學做d表情∼真係笑死我喇//>w<kaka∼
放左學之後要做社工探老人d禮物..
咪留係學校整囉..
整完之後上去音樂室等"熊"放學啦..
等個段其間悶悶地..諗住我同"芷"玩下開下玩笑咁囉..
人地同佢玩..佢就同人地喊..你煩唔煩d呀??
咁玩唔起..唔好搵人同你做fd啦..
同得人地做fd∼就要玩得起嫁啦..
開下玩笑都喊..你傻嫁咩?!
日日返學已經忍你..如果下次再係咁∼我一定發火..
你要我就你??下世啦..
日日上堂都係到不停咁講野..
遲早有一日我一定忍唔到你嫁喇..
到時..我唔串柒你∼我唔姓羅..
之後6點幾到返左屋企..
|