按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 4 月 28 日  星期四   晴天


今日好似發生左好多事咁.. 鬱悶  

   今日一返到學校..

     先知道自己唔記得大社工探老人d野..

  唉..個時好唔開心呀!驚累到佢地聽日冇得去..

    之後諗住小息打電話比牙媽攞黎學校比我..

   之後科學堂..好多人冇做功課..

 好多人企曬起身..我有3條冇做//但係冇企起身喎..

   之後蘇梓垣見到"芷"冇做到又唔企起身..就係到話佢..

  跟住佢竟然喊..比人話兩句就喊..

   如果比我..至多唔係好開心//唔洗喊咁勁呀???=0=

     小息啦..跟住中文堂//

  中文堂唔洗上堂..因為又有人黎拍野..

   中文堂..變左數學堂..其實都唔算係數學堂既..只係想講返上數學堂既感受啫..

     咁都要再拍多次..喔喔∼真煩!= =

   之後lunch落左去睇個個咩咩咩蛋喎∼唔知咩黎嫁//

     睇落又幾過引..哈哈∼

    之後同牙魚傾下計咁囉..

  生活教育堂..好開心呀!!玩遊戲..d男同學做d表情∼真係笑死我喇//>w<kaka∼

      放左學之後要做社工探老人d禮物..

    咪留係學校整囉..

       整完之後上去音樂室等"熊"放學啦..

  等個段其間悶悶地..諗住我同"芷"玩下開下玩笑咁囉..

   人地同佢玩..佢就同人地喊..你煩唔煩d呀??

  咁玩唔起..唔好搵人同你做fd啦..

   同得人地做fd∼就要玩得起嫁啦..

  開下玩笑都喊..你傻嫁咩?!

    日日返學已經忍你..如果下次再係咁∼我一定發火..

  你要我就你??下世啦..

    日日上堂都係到不停咁講野..

  遲早有一日我一定忍唔到你嫁喇..

    到時..我唔串柒你∼我唔姓羅..

  之後6點幾到返左屋企..

發表時間:2005-04-28 11:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片