今日一返到學校..上到課室..
即刻比老師捉我畫台=0=...
唉∼咁都比人捉到..
老師仲出埋藍紙..唉∼頂囉//
放學又要幫校工清潔=-=超無奈..
小息個時不停溫書...
因為中文又默書呀嗎...
社工..哈哈∼我地不停係到玩//老師好似當睇唔到咁..
無計啦..人地新黎既∼係慘d嫁喇..
對唔住呀老師..因為我地實在太悶喇..唔玩唔得呀//
係到玩放飛機..呵呵∼好抵死..飛中左老師..
>w<老師太好人喇..掉左佢∼跟住當咩都冇發生∼哈哈..正!
lunch係到行黎行去..冇野做//
之後音樂堂..唱唱唱∼
唉∼個時我鬼咁累又眼訓..都冇心悄上>-<
放學喇..慘囉!
要清潔呀..但係d校工好人∼清潔左5分鐘就走得人∼哈!好野..
之後玩跟蹤..跟住鐘交俊同牙琳..//
鬼咩..人地兩個拍拖//
我係8婆d嫁喇..
玩玩下..唔見左∼唉..跑得咁辛苦...
由富亨跑到宙善..點知得個吉//哈哈..不過都幾好玩呀>v<hehe∼
之後係富亨籃球場到玩..跟住返左屋企lu..

|