按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 4 月 25 日  星期一   雨天


無奈.. 不安  

       今日一返到學校..上到課室..

    即刻比老師捉我畫台=0=...

       唉∼咁都比人捉到..

  老師仲出埋藍紙..唉∼頂囉//

   放學又要幫校工清潔=-=超無奈..

   小息個時不停溫書...

      因為中文又默書呀嗎...

  社工..哈哈∼我地不停係到玩//老師好似當睇唔到咁..

    無計啦..人地新黎既∼係慘d嫁喇..

  對唔住呀老師..因為我地實在太悶喇..唔玩唔得呀//

    係到玩放飛機..呵呵∼好抵死..飛中左老師..

   >w<老師太好人喇..掉左佢∼跟住當咩都冇發生∼哈哈..正!

  lunch係到行黎行去..冇野做//

       之後音樂堂..唱唱唱∼

   唉∼個時我鬼咁累又眼訓..都冇心悄上>-<

       放學喇..慘囉!

     要清潔呀..但係d校工好人∼清潔左5分鐘就走得人∼哈!好野..

   之後玩跟蹤..跟住鐘交俊同牙琳..//

     鬼咩..人地兩個拍拖// 

      我係8婆d嫁喇..

       玩玩下..唔見左∼唉..跑得咁辛苦...

  由富亨跑到宙善..點知得個吉//哈哈..不過都幾好玩呀>v<hehe∼

   之後係富亨籃球場到玩..跟住返左屋企lu..

發表時間:2005-04-25 06:54 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片