唉..今日起身突然間想食m記..
咁打電話比我老豆叫佢幫我買..
我唔制不突只..仲cut我線..
哇∼有冇攪錯...唔買都算啦..唔洗cut我線呀
跟住我把鬼火..
攞錢自己去大元買...激下我老豆都好呀嗎//
點知真係比我撞到我老豆..
佢問我去邊..我話去買野..
佢話買左飯唔洗去..大大聲咁講喎..又惡喎∼
跟住我唔理佢..照行..//
諗住激下佢...
點知..比佢玩返轉..叫我幫佢攞野返屋企..
咁唔想買咪唔好買囉..家下我自己去買都唔得..你冇野呀?
返到屋企..d飯比我整掉曬...
之後又比老豆鬧∼牙媽都唔介意唔鬧我啦∼..你鬧我?
我知係我錯呀..都唔洗不停咁鬧呀∼鬧到我冇曬尊嚴..
鬧我都算啦..仲要鬧埋我牙媽..你冇野呀?
日日都係到鬧我牙媽..佢都係你老婆你嫁..
洗唔洗成日都鬧佢呀...
無論牙媽做咩野都係到鬧佢...
你有冇當過我牙媽係你老婆呀..
老豆..\_/
今日冇出過街..留係屋企做功課..
|