今日返到學校..
唉∼好黑仔//打鐘個時竟然有人同我講數學要做落紙..
我聽到之後∼0曬咀..真係百街喇..死火//
諗住要留堂嫁喇..呵∼點知唔洗!做問卷做到打曬鐘..
真好彩..下次比多d問卷我做啦!哈..>w<
電腦堂..偷偷地做//但係做唔曬喎..
咁咪視藝堂做囉..抄人抄得好快∼123就做完lu..好奸呀我//
小息啦..落去食野//
落到去∼勁多會考生..哈哈∼
之後中文堂..聽左小小書//我向到寫信..老師見到都扮見唔到..咁咪唔理∼照寫囉!哈..
咁社工堂..唉∼今堂都算係我上得最留心既一堂社工//
因為"黎詩"就黎要走..今堂又係最後一堂∼咁咪做好d囉..
唉∼真係好唔捨得佢..
但係呢堂..我亦都有寫信..發夢//
lunch..落左去傾計//
傾左好多野..唉∼我真係頂唔信佢..
生日大曬呀..???="=黑人憎..
音樂堂..唔知點解∼呢堂音樂過得特別快..123就落堂∼喔喔//
英文堂..我眼訓..咁咪訓係張"台"到囉//
點知比老師點中我答問題..唔識答!亂咁講野..傻下傻下咁∼比老師話..叫我唔好發夢..
不過好彩..唔洗比人罰//
放左學係鬼公玩啦..
突然間想打排球..咁咪返屋企攞囉//
哈..同布甸玩到悶悶地..咁咪叫大家玩數字球囉..
哎呀..真係笑到我訓地..
死人湯圓..傻下傻下咁∼人地叫左個number都唔知..
佢攞到個波..人地已經飛左去美國咁遠..
win∼今日真係好開心呀>w<哈哈..
|