按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 5 月 4 日  星期三   晴天


開心而又不滿.. 不安  

今日返到學校..

唉∼好黑仔//打鐘個時竟然有人同我講數學要做落紙..

我聽到之後∼0曬咀..真係百街喇..死火//

諗住要留堂嫁喇..呵∼點知唔洗!做問卷做到打曬鐘..

真好彩..下次比多d問卷我做啦!哈..>w<

電腦堂..偷偷地做//但係做唔曬喎..

咁咪視藝堂做囉..抄人抄得好快∼123就做完lu..好奸呀我//

小息啦..落去食野//

落到去∼勁多會考生..哈哈∼

之後中文堂..聽左小小書//我向到寫信..老師見到都扮見唔到..咁咪唔理∼照寫囉!哈..

咁社工堂..唉∼今堂都算係我上得最留心既一堂社工//

因為"黎詩"就黎要走..今堂又係最後一堂∼咁咪做好d囉..

唉∼真係好唔捨得佢..

但係呢堂..我亦都有寫信..發夢//

lunch..落左去傾計//

傾左好多野..唉∼我真係頂唔信佢..

生日大曬呀..???="=黑人憎..

音樂堂..唔知點解∼呢堂音樂過得特別快..123就落堂∼喔喔//

英文堂..我眼訓..咁咪訓係張"台"到囉//

點知比老師點中我答問題..唔識答!亂咁講野..傻下傻下咁∼比老師話..叫我唔好發夢..

不過好彩..唔洗比人罰//

放左學係鬼公玩啦..

突然間想打排球..咁咪返屋企攞囉//

哈..同布甸玩到悶悶地..咁咪叫大家玩數字球囉..

哎呀..真係笑到我訓地..

死人湯圓..傻下傻下咁∼人地叫左個number都唔知..

佢攞到個波..人地已經飛左去美國咁遠..

win∼今日真係好開心呀>w<哈哈..

發表時間:2005-05-04 09:14 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片