按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 5 月 14 日  星期六   晴天


wowo..  

今日8:30起左身..

同布甸..牙琳..cookie..我..吳俊傑同埋傑個fd..一起去游水啦∼

玩玩玩..唉∼點知件衫一定要係白色先可以落水玩..

之後我地咪換返衫囉..超=,=

12:00散場..

去m記食野啦..又要接熊落黎玩喎=.="

食完之後去打排球..

頂..不停被蚊咬..超唔鋸個陣時..

發曬睥4..我個時知不知幾想走呀..火到我呀//

之後又去玩水彈啵..哈哈..玩得好開心..

我又中曬野..呵呵..

5點到我同cookie就返富亨..//

去左cookie屋企坐..等家成同多啦a夢佢地黎玩啦..

(今日多啦a夢終於都出左院喇∼>w<"開心死呀!!!!)

點知愈等愈夜啵..

原本今日cookie可以好好好夜返既..因為佢牙媽唔係屋企..

哈..突然之間..佢老母返左黎∼勁唔鋸..kaka∼

之後咪叫佢地兩個唔好黎囉..都成7點lu..

之後我同cookie係公園坐..傾下計咁囉∼

7:40就返home lu..

-------------------------------

呢排唔知點解覺得自己成個人變到火曬..

控制唔到自己..d情緒//><" 嗚嗚..

 

*我開始對一個人..愈黎愈難頂..

咩都係佢岩曬..我冇野好講//

對住佢..都唔知點咁..

有時我對住你..真係好好好火..

發表時間:2005-05-14 11:03 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片