今日8:30起左身..
同布甸..牙琳..cookie..我..吳俊傑同埋傑個fd..一起去游水啦∼
玩玩玩..唉∼點知件衫一定要係白色先可以落水玩..
之後我地咪換返衫囉..超=,=
12:00散場..
去m記食野啦..又要接熊落黎玩喎=.="
食完之後去打排球..
頂..不停被蚊咬..超唔鋸個陣時..
發曬睥4..我個時知不知幾想走呀..火到我呀//
之後又去玩水彈啵..哈哈..玩得好開心..
我又中曬野..呵呵..
5點到我同cookie就返富亨..//
去左cookie屋企坐..等家成同多啦a夢佢地黎玩啦..
(今日多啦a夢終於都出左院喇∼>w<"開心死呀!!!!)
點知愈等愈夜啵..
原本今日cookie可以好好好夜返既..因為佢牙媽唔係屋企..
哈..突然之間..佢老母返左黎∼勁唔鋸..kaka∼
之後咪叫佢地兩個唔好黎囉..都成7點lu..
之後我同cookie係公園坐..傾下計咁囉∼
7:40就返home lu..
-------------------------------
呢排唔知點解覺得自己成個人變到火曬..
控制唔到自己..d情緒//><" 嗚嗚..
*我開始對一個人..愈黎愈難頂..
咩都係佢岩曬..我冇野好講//
對住佢..都唔知點咁..
有時我對住你..真係好好好火..
|