按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 5 月 11 日  星期三   陰天


幾好呀今日..  

今日第一堂係普通話..發夢發夢發夢//

之後英文堂..我不停玩玩玩..

老師見到..叫我罰企兩堂..哈哈>w<"

雖然係咁..佐係我冇理到老師..都係玩//

不知玩得幾開心..老師勁唔鋸..笑死我喇!!

小息見肚餓咪落去買野食囉..

中文堂..成班每人作左一篇文..

老師竟然同我地講搵10個同學出黎講//

唉∼唔好彩既我..就係第一個..

講真係呀..我覺得自己篇文作得唔係幾好嫁//

但係因為最尾我作個句好好..被老師讚..

出乎我意料之外囉..我冇諗過會讚嫁啵..作得咁樣衰=.=..喔喔//

科學堂..寫信//呢堂咁鬼悶..唔做自己野點得呀..??

lunch去左幫手籌錢..

貓貓隻腳移左位..要籌錢幫佢做手術..

cookie仲因為隻貓貓..今日喊左幾次添..又何必呢??

難道籌錢真係有用咩??

有用..極小部份囉..

數學堂..唔知點解今堂我好留心..

冇寫信..冇發夢..聽書..

老師講d野..我都有聽書..都算明白既..kaka_**

今堂數學都幾好..過得好快!!

放學..死火∼數學輔導..

唉∼成個幾鐘頭..一日有4堂數學堂要上..慘!

但係因為咁..而發覺左原來ken sir係幾好人嫁..>33<"

何況做實習老師係冇人工既..既然係咁//我就對牙sir好d喇..

我唔想好似對鄧sir咁..堂堂發夢∼

踐佢好d先得喇..>0<"嗚嗚!!!

5點幾到就返左home lu..

發表時間:2005-05-11 11:10 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片