今日第一堂係普通話..發夢發夢發夢//
之後英文堂..我不停玩玩玩..
老師見到..叫我罰企兩堂..哈哈>w<"
雖然係咁..佐係我冇理到老師..都係玩//
不知玩得幾開心..老師勁唔鋸..笑死我喇!!
小息見肚餓咪落去買野食囉..
中文堂..成班每人作左一篇文..
老師竟然同我地講搵10個同學出黎講//
唉∼唔好彩既我..就係第一個..
講真係呀..我覺得自己篇文作得唔係幾好嫁//
但係因為最尾我作個句好好..被老師讚..
出乎我意料之外囉..我冇諗過會讚嫁啵..作得咁樣衰=.=..喔喔//
科學堂..寫信//呢堂咁鬼悶..唔做自己野點得呀..??
lunch去左幫手籌錢..
貓貓隻腳移左位..要籌錢幫佢做手術..
cookie仲因為隻貓貓..今日喊左幾次添..又何必呢??
難道籌錢真係有用咩??
有用..極小部份囉..
數學堂..唔知點解今堂我好留心..
冇寫信..冇發夢..聽書..
老師講d野..我都有聽書..都算明白既..kaka_**
今堂數學都幾好..過得好快!!
放學..死火∼數學輔導..
唉∼成個幾鐘頭..一日有4堂數學堂要上..慘!
但係因為咁..而發覺左原來ken sir係幾好人嫁..>33<"
何況做實習老師係冇人工既..既然係咁//我就對牙sir好d喇..
我唔想好似對鄧sir咁..堂堂發夢∼
踐佢好d先得喇..>0<"嗚嗚!!!
5點幾到就返左home lu..
|