今日第一堂係電腦堂..唉∼都唔知佢講d咩..
後尾上到電腦室..一頭毛水//唔知做緊咩..
ya..到差唔多打鐘∼牙sir走過黎教我..
好野..我終於知道做緊咩喇..可惜已經打鐘lu..=.= 呵呵//
視藝堂..唉∼..
個個所謂既"鴻鴻"老師..要我地畫畫..
畫到打鐘都唔肯放我地走..
又話我地畫得唔好..又嘈..
唉..當我放小息個時..只得返10分鐘..
咁不如唔好小息..=.=
"莊"小完息..發覺自己唔見左書籤..唉∼大鍋野..又黎喇!!
中文堂..上完之後..莊同慧德講∼慧德話要放學可能要搜書包..>33<"
唉∼百街喇..牙琳都唔知點算//
社工堂..嘻嘻//今次我好乖乖女..留心聽書..
lunch落去同布甸食野..坐..
之後咁岩見到牙琳同cookie..牙琳搵緊人∼幫佢收埋d電話..mp3..
點知比左林晉光..林晉光比佢d家姐收埋..hehe∼奸!!
音樂堂..唉∼..
我同劉祖兒玩打手..我打佢∼佢就不停係到大叫..
咁岩dog同牙具又玩喎..老師只係見到佢地玩∼見唔到我地玩..
咁咪罰佢地打手100次..d男仔又係到笑..
老師又罰d男仔哈100次.."哈哈哈哈哈哈哈.."
布甸勁過意唔去..我地諗住去自手嫁..但係最後都冇去..
英文堂..幾開心啦..
唉∼放學..又冇得走..
因為一個書籤..整到要4點先走得..你話莊係咪多魚先..
放學..牙琳攞返d電話∼mp3之後就去鬼公玩..
玩得好開心..
賢買左個波..打打下..哎呀∼中雀屎..
勁唔好彩..即時大叫..攞d可樂黎洗手..冇事∼hehe..
玩到7:00就走lu..
|