按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 5 月 9 日  星期一   雨天


幾開心啦.. 驚訝  

今日返到去第一堂係數學..

唉∼/∼\唔識..唔知佢講咩//

考試個時都唔知點算..嗚嗚><"

之後科學堂喎..

哈哈//好開心呀..落去有蓋操場到做實驗..

哈..係到玩水槍//

dog dog同牙貝出去做板..比人射..個時仲落住雨//好玩呀>w<"

小息..去食野啦//

中文堂..默書//岩曬..hehe..

好記得英文堂個時..d雨超超超大..呵呵//個個望曬出面..冇人聽老師講野..

哈..老師勁唔鋸..發火鬧我地..勁好笑>v<哈哈..

lunch同布甸係到玩捉依因..哈∼佢不停捉我..捉極都捉唔到∼笑死..幾好玩呀..

雖然係白痴左d//但係都幾好玩..^^

生活教育堂..見咖菲個樣勁不滿..一定係有d野既//

點知原來我地做d功課唔掂..黑口黑面∼呵呵..

呢堂唔知點解冇咩精神上..平時我上呢堂好有精力嫁..哈哈//

可能kunch個時玩得太累掛..

放學..唉∼冇得走//

要留係學校數學輔導..唉∼要我地做工作紙..做完之後就講解..

都唔明個屎忽ken sir講咩..係輔導就搵個好d嫁啦..ling ling起碼教得快..又令到我地明

呢個牙sir..又唔係正當老師..都唔知佢講咩∼唉..返屋企啦..

有輔導=冇輔導..唉∼洗我時間..

咁之後真係放得學喇..

諗住返屋企..點知撞到cookie..樂怡..同薯仔..

佢地去樂兒屋企攞貓仔..因為cookie想養貓仔呀嗎..樂兒咪比佢囉..

哇..我見到隻貓仔超cute>w<"好得意呀..

走個時都唔捨得佢呀..口喜口喜>v<"

                    **_掛掛貓仔..我不要再令我的寵物受到傷害。。

發表時間:2005-05-09 11:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片