今日返到去第一堂係數學..
唉∼/∼\唔識..唔知佢講咩//
考試個時都唔知點算..嗚嗚><"
之後科學堂喎..
哈哈//好開心呀..落去有蓋操場到做實驗..
哈..係到玩水槍//
dog dog同牙貝出去做板..比人射..個時仲落住雨//好玩呀>w<"
小息..去食野啦//
中文堂..默書//岩曬..hehe..
好記得英文堂個時..d雨超超超大..呵呵//個個望曬出面..冇人聽老師講野..
哈..老師勁唔鋸..發火鬧我地..勁好笑>v<哈哈..
lunch同布甸係到玩捉依因..哈∼佢不停捉我..捉極都捉唔到∼笑死..幾好玩呀..
雖然係白痴左d//但係都幾好玩..^^
生活教育堂..見咖菲個樣勁不滿..一定係有d野既//
點知原來我地做d功課唔掂..黑口黑面∼呵呵..
呢堂唔知點解冇咩精神上..平時我上呢堂好有精力嫁..哈哈//
可能kunch個時玩得太累掛..
放學..唉∼冇得走//
要留係學校數學輔導..唉∼要我地做工作紙..做完之後就講解..
都唔明個屎忽ken sir講咩..係輔導就搵個好d嫁啦..ling ling起碼教得快..又令到我地明
呢個牙sir..又唔係正當老師..都唔知佢講咩∼唉..返屋企啦..
有輔導=冇輔導..唉∼洗我時間..
咁之後真係放得學喇..
諗住返屋企..點知撞到cookie..樂怡..同薯仔..
佢地去樂兒屋企攞貓仔..因為cookie想養貓仔呀嗎..樂兒咪比佢囉..
哇..我見到隻貓仔超cute>w<"好得意呀..
走個時都唔捨得佢呀..口喜口喜>v<"

**_掛掛貓仔..我不要再令我的寵物受到傷害。。
|