今日冇咩特別..唔想打日記呀> <"嗚嗚..
今日好似平時咁..上堂..落堂咁..呵呵∼
唔錯啦..^^”hehe..
我們註定成密友 都鬥咀 嬲過但很快會過去 不會為微細事判罪 我們註定成密友 沒疑慮 一有事總企你那裡 不會退