今日一起身..老豆老母去約魚..屋企得返我同牙哥//正!!
咁食完lunch..布甸又約我今晚去游水..
咁下午就同瑜玩啦..係佢屋企玩..
之後去行下街咁囉..
佢原本都話去游水..點知最後佢牙媽唔比佢去..
咁咪得返我同布甸囉..
約埋家成同多啦a夢既..之後佢又大左佢d fd黎..
哈哈..玩得好開心呀!!
牙成佢不停整d水落我同布甸到..又整我地個頭落水到..整到我地抖唔到氣..正一死衰人黎嫁!!
不過真係玩得好開心呀..kaka∼
嗚嗚..10:00就要走人lu..
游泳池d人趕人走既..10:00就要散場..咁小時間嫁..應該11點先岩嫁嗎∼超
點知成個fd(莊)佢唔見左好多野..
連鞋都冇埋..不過好彩..最後都搵返..哈哈..
完本諗住飲野既..點知諗下諗下都係走lu..
我同布甸一起返啦..點知我行下行下..我唔記得左路..
之後布甸就好好人咁樣陪我去搭車..之後佢就走左lu..好thx你呀∼布甸!!

返到屋企之後..哇∼omg!!
我表姐同我2媽個d都係我屋企到訓..嚇親我∼一返到去就見到佢地!!
個時都成11點幾..算吧啦!!
總之今日就好開心啦..

|