按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 5 月 15 日  星期日   晴天


諗起都開心死..  

今日一起身..老豆老母去約魚..屋企得返我同牙哥//正!!

咁食完lunch..布甸又約我今晚去游水..

咁下午就同瑜玩啦..係佢屋企玩..

之後去行下街咁囉..

佢原本都話去游水..點知最後佢牙媽唔比佢去..

咁咪得返我同布甸囉..

約埋家成同多啦a夢既..之後佢又大左佢d fd黎..

哈哈..玩得好開心呀!!

牙成佢不停整d水落我同布甸到..又整我地個頭落水到..整到我地抖唔到氣..正一死衰人黎嫁!!

不過真係玩得好開心呀..kaka∼

嗚嗚..10:00就要走人lu..

游泳池d人趕人走既..10:00就要散場..咁小時間嫁..應該11點先岩嫁嗎∼超

點知成個fd(莊)佢唔見左好多野..

連鞋都冇埋..不過好彩..最後都搵返..哈哈..

完本諗住飲野既..點知諗下諗下都係走lu..

我同布甸一起返啦..點知我行下行下..我唔記得左路..

之後布甸就好好人咁樣陪我去搭車..之後佢就走左lu..好thx你呀∼布甸!!

返到屋企之後..哇∼omg!!

我表姐同我2媽個d都係我屋企到訓..嚇親我∼一返到去就見到佢地!!

個時都成11點幾..算吧啦!!

總之今日就好開心啦..

發表時間:2005-05-16 12:36 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片