按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 5 月 25 日  星期三   晴天


算是..傷心..開心 熱情  

今日週會呀..哇∼我真係好開心呀!!

今日欣賞日..我地做左"7個小矮人"個d環節做左入去..

有d表演我都唔知添..好開心呀我真係!!

慧德老師攞住蛋糕個一刻..我真係好開心囉!!

>w<"多謝你呀..慧德老師∼hehe*

之後英文堂啦..有兩堂既..第一堂發夢時間..第二堂就唔悶喇∼老師整左d遊戲!!

哈哈..都ok好玩啦∼但係總算唔洗悶呀嗎!!係咪??

小完息..數學堂∼help..好眼訓..想訓又比老師捉左起身=0="頂!!

之後落堂..哇//唔知點解上完數學..成個人真係精神左好多嫁∼hehe..

聖經堂..其實我都唔知發生咩事嫁!!

成堂都係整個d字條..喎∼

今日欣賞日..老師派左d紙仔..寫d野落去..之後比你鐘意既人∼or欣賞既人..

我寫寫寫..寫左好多..亦都比左好多∼我都收左7個啦!!

之後又有d男仔係到串老師..落去跑圈喎..個時我完全發緊夢//問人地發生咩事=0="呵呵..

lunch..話去練歌喎∼我去到123就走左..因為我覺得唔係練..係玩∼無聊!!

之後咪走囉!!之後諗住落去揾傑少同牙成比紙條佢地啦∼點知揾唔到咪上返去囉!!

返上去..攪人地比我d紙條∼大係手到!!呵呵..

中文堂喇∼我係到寫信..咩都唔知嫁!!

中屎堂..個晶子教書都有問題既..話要交project..咁大project個個冇返到..

咁咪交唔到囉..又係到大條道理講講講..整到我同學又要記名..有問題既佢!!

但係我個組又真係好大到啵..記名囉!!

放學喇..去左公園坐下啦!!

差唔多6:00個時..老豆同牙哥彈左出黎∼話出街食飯∼嚇Q死我!!

之後7:00返左屋企lu!!

發表時間:2005-05-25 11:57 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片