今日成日都係屋企,,
悶到死,,唉..鬼咩..落雨
即使係出到街,,都唔知玩咩啦>口<"唉唉,,
成佢地去左賢屋企,,..
之後佢地玩我電話呀..
打過黎我屋企,,鬼死咁嘈..我又要估佢地係邊個=口="無奈..
唉,,算啦..
今日完本都好悶嫁,,
不過有老公仔陪我傾電電我先無咁悶炸>v<"heHE,,..
thx屎你呀,,老公仔