今日又係好似平時甘..同 老公仔 返學學..]]"
之後就要 考試 lu,,.好驚驚呀aa,,
尋日我都無點 溫到豬豬 ..
所以今日既第一份卷..,,我係唔識既..]]"
小息啦..無溫書呀,,,只係係到玩甘囉..**
又考喇,, 嘻嘻 ..呢份野好簡單呀,,.
所以大部份都識,,.希望合格啦>v<"..
之後放學無幾耐就返左 屋企 lu..,,**
------------------------
傑..你今日到底發生咩事呀,,aa??
唔好要我 擔心 你啦>_<",,
你成日都唔應我...
打電話比你..又無人聽,
icq揾你,,你又唔應我..,
發生咩事喎,,你唔講..我梗+擔心你呀

|