今日老公仔無遲到喇,,
hehe,,甘就可以一起返學喇..
一邊行一邊玩,,
^^ 好開心呀,,
可以同老公仔一起..
一定開心啦,,呵呵..
今日係正式上堂既最後一日,,.
所以我今日特別唔捨得囉...,
諗返起成年讀f.1,..
發生過咩事,,
諗返起都有dd傷感,,
好開心識都1c既朋友,,
同埋今年教過我地既老師..
好多謝你地..
比到我好多快樂>3<",,
我真係好唔捨得喔..,
希望下年亦都可以..
開開心心甘過^^,,
今日視藝堂好開心呀>v<",,
用dd報紙黎整衫..
笑死我,,
我好記得有一組整大長今,,
哈哈,,勁攪野..
總之呢堂好開心lo,,.]]"
中文堂同社工堂都好快廿樣過左,,
社工堂,,
jackey送左dd糖比我地,,
thx屎呀..
lunch落走坐啦..
後尾知道左一件事,,
米米野左1d班人,,
可能要比佢地打..
嗚嗚,,希望佢無事啦..,
之後音樂堂練歌,,
悶爆..
英文堂好輕鬆甘過左..,,
miss chong都送左dd野食比我地,,.
好多謝你地啊,,
>3<"//嗚嗚,,唔捨得..
放左學之後去鬼公玩,,
無幾耐,,
老公仔,,家成..pancake佢地3個黎左..
>v<"好野,,老公仔黎左呀..
好開心呀,,
玩左一陣又走左喇,,
之後家成又返返黎..
想揾老公仔喎..
問我佢手提幾多號,,
唉..我好無用呀,,
連自條仔眉手提電話號碼都可以唔記得..
發覺自己好失敗,,
所以由以家起呢,,
我要記住關於佢既野..
唔可以再甘樣落去嫁喇>口<,,嗚嗚..
我只係記得熊佢飲醉酒啫..
不停同dd仔一起,,
佢係真醉,,定係假醉呢??
不停訓係地下,,.
唔好意思講句..
好難頂..唉,,
7:00我就返左屋企lu..
不捨得的一天,,
但無時無刻都有他陪著我,,thx屎..]]"
|