今日又係好似平時咁..,,
上堂..落堂,,慣曬lu..]]"
都係咁開心^^"..,,
無謂打啦呢d野,,,hehe-_*
講返特別d嫁囉..,,
今日放學得我同cookie留係學校,,..
我呢個乖女-_第一時間攞d功課出黎係飯堂到做..,,
有時做做下..見到熟人又可以傾下計,,又可以抄功課..]]吾吾//唔錯呀>v<"哈哈,,...
所以係學校到做功課,,係岩嫁..
之後做完啦,,坐坐下..賢走過黎-_"
咁咪一起打波囉..,,打打下學校愈黎愈小人,,..
傑少又同佢兩個fd係格離打波喎,,...
打打下,,..同佢玩"好人壞人"..哈哈]]"諗起都覺得攪笑..
今日比人打頭真係有成20次,,..又抽筋兩次,,.."
哇//今日都唔知做咩鬼lu,,.."
但係都開心啦^^"hehe,,,..]]"
|