今日一起身..牙媽已經出左門口..唔鬼知佢去左邊..
食完lunch啦..諗住約人去玩..
點知個個都唔得..有人約我既..但係我唔去..因為我知道會好悶> <"
唉..冇計..為有玩電腦!!
玩玩下..玩到3:00..冇野做..
咁咪做視藝專題囉!!
做左好耐喇> <"做到成6點幾..hehe∼我係咪好勁呢!!
今日冇出街..嗚嗚..好悶呀!!