今日第一堂科學..
之後中文啦..好留心呀我∼嘻嘻..
小息食野..我買3文治食..我比10蚊佢..佢比返6蚊我..哈哈∼真底死呀!!
咁就多左3蚊..傻既!!
數學堂..50%發夢50%留心..
pe堂..教體操..熱到你暈咁制..
lunch..同布甸落去飲野..之後去睇人地唱歌仔啦..
lunch完喇..之後ae堂..
哈哈..做畫劇..掂呀∼
我地個組亂咁黎..咩都冇背過呀我d台詞..
我地個組10/5..雖然係得50%分..但已經好好喇∼hehe..
放學..去鬼公..
咁見悶..咪去行下囉∼同薯仔..cookie//
之後諗住返屋企啦..唉∼死火..撞到形sir..
薯仔佢比人捉成大陣煙(佢之後食煙黎)..衣衫不整個dddd野..
比左學生証佢..到聽日問返牙sir攞返!!
我驚佢又累左我同cookie炸..唉∼睇下聽日點先算啦!!
----------------------------------------
話時話呀..我都開始唔鐘意打日記喇> <"
我都想關左佢添..死喇!!!
|