今日起身食野啦..
食完之後..諗住無街街出啦!!
點知cookie打比我叫我出..完本我唔想出嫁∼
但係又話薯仔屋企..咁咪去參觀下囉∼嘻嘻..
去到佢屋企之後..哇∼佢屋企真係好正嫁>口<"
又有野食..又舒服..一個字"正"..哈哈∼
之後去百街做英文工作紙..=口=無奈..
去到個到..同佢地玩捉e因..哈哈∼玩死佢地..
仲被人鬧添..好明顯..我唔係個乖女啦..><"
其實我可以講無揾過..我只係陪佢地∼哈哈..d男仔揾曬!!
吳俊傑同薯仔好努力口廿揾..我就好舒服口廿傾電∼哈哈..sor呀!!>口<"
牙哥(傑少)問我地飛唔飛車過大尾..之後我同cookie就去∼
吳俊傑同薯仔去玩lu..大家散人∼
去左富善m記揾佢地..去到個到只係見到多啦a夢同牙哥啫..其實人應該詔曬去大尾
之後我地諗住去大尾啦..坐坐下..見到牙成佢地踩返轉頭∼唔知發生咩事啦..
轉地點..海濱公園..
去到個到..哇∼勁舒服..好鐘意呀我>v<"..好大風..好涼..
之後cookie話想去xx..但係個xx係好Q遠..
唉∼口廿我勁無奈陪佢跑去揾..可惜佢好小氣..次次都係佢係我後面=口="唉∼
之後揾到喇..口廿去完之後又跑返返去∼點知..佢地話走∼
頂..係咪白費心機呢="+唉..勁無奈囉我∼
口廿之後牙哥坐我走啦..
勆地話去大埔中心整mp3喎..整完之後返富亨!!
佢地叫人攞足球落黎踢..
之後係富亨籃球場到踢啦..我同cookie坐埋一邊睇住佢地踢囉∼
唉..只係坐係到炸∼我都中左兩野..有一球仲係對正我個頭..好彩我用手擋住∼如果唔係已經受左傷喇∼>口<
不過算啦∼都唔係有心既^^唔緊喇..
之後7:30我地就返左home lu∼
今日真係好開心呀..>口<
原來飛車真係好好玩嫁..thx屎你地呀!!
|