按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 5 月 28 日  星期六   晴天


好開心呀>口<"  

今日起身食野啦..

食完之後..諗住無街街出啦!!

點知cookie打比我叫我出..完本我唔想出嫁∼

但係又話薯仔屋企..咁咪去參觀下囉∼嘻嘻..

去到佢屋企之後..哇∼佢屋企真係好正嫁>口<"

又有野食..又舒服..一個字"正"..哈哈∼

之後去百街做英文工作紙..=口=無奈..

去到個到..同佢地玩捉e因..哈哈∼玩死佢地..

仲被人鬧添..好明顯..我唔係個乖女啦..><"

其實我可以講無揾過..我只係陪佢地∼哈哈..d男仔揾曬!!

吳俊傑同薯仔好努力口廿揾..我就好舒服口廿傾電∼哈哈..sor呀!!>口<"

牙哥(傑少)問我地飛唔飛車過大尾..之後我同cookie就去∼

吳俊傑同薯仔去玩lu..大家散人∼

去左富善m記揾佢地..去到個到只係見到多啦a夢同牙哥啫..其實人應該詔曬去大尾

之後我地諗住去大尾啦..坐坐下..見到牙成佢地踩返轉頭∼唔知發生咩事啦..

轉地點..海濱公園..

去到個到..哇∼勁舒服..好鐘意呀我>v<"..好大風..好涼..

之後cookie話想去xx..但係個xx係好Q遠..

唉∼口廿我勁無奈陪佢跑去揾..可惜佢好小氣..次次都係佢係我後面=口="唉∼

之後揾到喇..口廿去完之後又跑返返去∼點知..佢地話走∼

頂..係咪白費心機呢="+唉..勁無奈囉我∼

口廿之後牙哥坐我走啦..

勆地話去大埔中心整mp3喎..整完之後返富亨!!

佢地叫人攞足球落黎踢..

之後係富亨籃球場到踢啦..我同cookie坐埋一邊睇住佢地踢囉∼

唉..只係坐係到炸∼我都中左兩野..有一球仲係對正我個頭..好彩我用手擋住∼如果唔係已經受左傷喇∼>口<

不過算啦∼都唔係有心既^^唔緊喇..

之後7:30我地就返左home lu∼

今日真係好開心呀..>口<

原來飛車真係好好玩嫁..thx屎你地呀!!

發表時間:2005-05-29 12:09 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片