今日又係甘,,同老公仔返學..
可惜我衰左,,遲到..之後想同佢地say返sor..
又講唔到野喎,,唉..慘慘__"
今日音樂堂考唱歌,,屎囉..
勁唔happy囉個時,,明知自己唱唔到,,..
但係老師都要我考,,無計啦..]]"
唱完之後,,返埋位囉..個時我只係知道自己好唔鋸啫,,..
返到埋位..頂唔信添__喊左出黎,,我都唔知自己喊咩,,明明好高分20/19,,
但係都要喊...就係過唔到自己個關囉..++
lunch之後呢,,生活教育..最後一堂喇,..要好好珍惜..
我地係到玩活動啦,,,對我黎講真係好好好開心..所以,,
多謝茄菲老師啦^^...
放左學去鬼公啦,,吾吾..玩得幾開心啦..
今日買左啤酒飲,,..之後同兒..熊係一個地方到飲啤酒啦,,
飲完就玩喇,..
玩玩下,,老公仔同埋成個班黎左,,..咪一起玩囉,,hehe//
玩玩下又開戰,,
被人地串一句就吹雞仔,,..好似好大場面甘囉..真無聊呀>口<"唉唉,,
之後無幾耐,,就返左屋企囉...
日日都掛掛你啊,,老公仔>3<"
|