今日食完lunch之後,,..
就諗住同老公仔佢地飛去牙yan屋企既..]]"
但後尾我都無去,,..**
之後同牙cookie落樓下打波甘囉,,.
咪又係悶悶悶..,,++
5:45就返左屋企lu,,..
今日同老公仔傾電電,,
雖然係辛苦左dd,,..因為我失聲嗎..
但係我都好開心,,
>v<"多謝你呀,,老公仔..