好唔開心..
今日f.2唔洗返學..所以今日無同 老公仔 返學,,
嗚嗚...>口<"
之後考試啦..mama地識啦..喔喔,,
完本諗住放學既,..
點知臨時話要考電腦,,oh my god!!!!
我地10:30放學,,,11點搭8先考電腦...
所以我地成班好左富善m記食野...,
之後返返學校考電腦,,好簡單喔..hehe,,**
放學返屋企,,
諗住又揾傑啦..點知揾極都揾唔到佢,,
好擔心佢,,今日好down..唉!!!
之後又同黃雪塋嘈左交..,
又話我dd語氣唔好,,.
我無野好講,,.但係之後都無事喇
之後我老母火上+油..
知唔知我今日有幾甘down呀..
今日我唔想同任何人講野...
只係想快dd揾到傑,,.
傑...你唔嚇我啦,,你快dd返啦,,我好擔心你呀..

---------------------------------
聽日我一定要問清楚,,.. 我唔希望你地厄我..!!
forever friend"s--- 有邊個可以做鬼到??
|