今日又係好似平時甘,,同傑返學..
不過佢今次又遲到,,好彩我等佢..
之後考試啦,,
中文作文,,好簡單..
小息之後考pe..
唔知點解我好興奮,,不停係到傻笑,..
喔喔..
之後派卷..
睇左dd問題..唔識做..
叫我格離個個幫我通水..佢又唔制..
個時都未考..幫我呀嗎,,
kaka,,講笑啫>v<"
唔幫我係岩既..只係我衰啫..
之後放學啦,,
原本諗住同傑去食lunch既,,
甘我咪等囉..
之後佢又話等pancake..
甘咪又等囉..
我企係到,,佢理都唔理下我..
甘算啦,,當咩都唔知..
甘我坐埋一邊..等..
之後佢又入返學校,,
又唔同我講..
甘我咪又等囉,,
等左成日都唔出黎..
甘我咪入去揾佢囉..
見到佢..
佢又唔過黎揾我,,想我走過去揾佢??
我先無甘傻..
既然佢唔過黎,,甘我咪走囉..
我同cookie自己去食野..
食食下..又落雨喎,,
甘咪行黎行去囉..
無幾耐就停左雨..
去左牙成屋企,,
迪同cookie都係到,,
見成同迪甘開心,,我都安心dd,,
祝福你地lo..
之後1:30我同cookie走左..
返屋企lu..,,]]"
----------------------------------------
老公仔..
算啦,,講到尾,,
我都係錫曬你既>v<"..
唔嬲嬲喇,,]]" >3<"

|