按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 6 月 13 日  星期一   晴天


難以自信的感覺..]]"  

今日又係好似平時甘,,同傑返學..

不過佢今次又遲到,,好彩我等佢..

之後考試啦,,  

中文作文,,好簡單..

小息之後考pe..

唔知點解我好興奮,,不停係到傻笑,..

喔喔..

之後派卷..

睇左dd問題..唔識做..

叫我格離個個幫我通水..佢又唔制..

個時都未考..幫我呀嗎,,

kaka,,講笑啫>v<"

唔幫我係岩既..只係我衰啫..

之後放學啦,,

原本諗住同傑去食lunch既,,

甘我咪等囉..

之後佢又話等pancake..

甘咪又等囉..

我企係到,,佢理都唔理下我..

甘算啦,,當咩都唔知..

甘我坐埋一邊..等..

之後佢又入返學校,,

又唔同我講..

甘我咪又等囉,,

等左成日都唔出黎..

甘我咪入去揾佢囉..

見到佢..

佢又唔過黎揾我,,想我走過去揾佢??

我先無甘傻..

既然佢唔過黎,,甘我咪走囉..

我同cookie自己去食野..

食食下..又落雨喎,,

甘咪行黎行去囉..

無幾耐就停左雨..

去左牙成屋企,,

迪同cookie都係到,,

見成同迪甘開心,,我都安心dd,,

祝福你地lo..

之後1:30我同cookie走左..

返屋企lu..,,]]"

----------------------------------------

老公仔..

算啦,,講到尾,,

我都係錫曬你既>v<"..

唔嬲嬲喇,,]]"  >3<"

發表時間:2005-06-13 02:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片